Dynamics 365 müügitarkvara plussid ja miinused
Kuigi Dynamics 365 Sales on tugev kliendisuhete halduse (CRM) süsteem, mis pakub laias valikus funktsioone ja võimalusi, ei pruugi see alati kõige paremini sobida väikestele ettevõtetele järgmistel põhjustel.
Kulu: Dynamics 365 Sales võib olla suhteliselt kulukas, eriti piiratud eelarvega väiksematele ettevõtetele. Litsentsitasud, juurutuskulud ja võimalikud kohandamiskulud ei pruugi olla kooskõlas väikeettevõtte rahaliste ressurssidega.
Keerukus: Dynamics 365 Sales on võimas tööriist, mis on loodud keeruliste müügiprotsessidega suurettevõtete vajaduste rahuldamiseks. Lihtsamate toimingutega väikeettevõtte jaoks võib süsteem olla liiga keeruline ja nõuda kasutajatelt märkimisväärset õppimiskõverat.
Valdav funktsioonide komplekt: Dynamics 365 Sales'i ulatuslik funktsioonide komplekt võib sisaldada funktsioone, mida väikeettevõte lihtsalt ei vaja. See võib põhjustada tarbetut keerukust ja potentsiaalselt kasutamata funktsioone, mis võib olla ressursside raiskamine.
Hooldus- ja tugikulud: Dynamics 365 Sales'i pidev hooldus, värskendused ja tugi võivad suurendada omamise kogukulusid. Väikeettevõtted võivad eelistada kuluefektiivsemaid alternatiive väiksemate jooksvate kuludega.
Piiratud kasutajate arv: väikeses ettevõttes võib CRM-süsteemiga suhelda piiratud arv kasutajaid. Rakenduse Dynamics 365 Sales kõiki võimalusi ei pruugita täielikult ära kasutada, mistõttu on see vähem kuluefektiivne valik.
Alternatiivsed, rohkem keskendunud lahendused Power Appsi kaudu
Turul on CRM-lahendusi, mis on mõeldud spetsiaalselt väikeettevõtetele. Need võivad olla soodsamad, hõlpsamini rakendatavad ja kohandatud väiksemate toimingute spetsiifilistele vajadustele. Samal ajal saate Microsoft Power Appsi kasutades ära kasutada ökosüsteemi, millest saate müügiga kasu, näiteks integreerimine SharePointi failide jaoks ja Outlookiga meilide jaoks. Sellised lahendused on sageli osa Dynamics 365 Salesi kuludest (isegi kuni 90% kulude kokkuhoid), jättes samal ajal ukse lahti müügilahendusele üleminekuks, kui teie äri ja nõuded kasvavad.
Kõkkuvõte
Lõppkokkuvõttes sõltub Dynamics 365 Sales vs. Power Appsi sobivus väikeettevõttele konkreetsetest nõuetest, ressurssidest ja ettevõtte eelarvest. Väikeettevõtete jaoks on oluline oma vajadusi hoolikalt hinnata ja uurida CRM-i võimalusi, mis vastavad nende eesmärkidele ja suutlikkusele.